Strona główna > all, live, ogólne > Outlook.com – wizualne zmiany?

Outlook.com – wizualne zmiany?

21 Październik 2014 Dodaj komentarz Go to comments

outlook.com-old1Ci co siedzą nocą przed komputerami
mogą zobaczyć więcej🙂

Wczoraj późnym wieczorem zaskoczyły mnie drobne wizualne zmiany usługi outlook.com. Widać były one tylko na chwilę włączone, bo dzisiaj jest już po staremu.
Najwyraźniej Microsoft dostrzegł problem, w którym to użytkownicy nie widzieli „strzałki w dół” do pozostałych usług Live co też sprawiało, że nie docierali oni do np. OneDrive.

outlook.com-old

Mnie osobiście podoba się nowy koncept, choć może gdyby to jeszcze pokolorować, to już na pewno przyciągnęłoby to ofiarę🙂

outlook.com-new

Hmm i jak mam teraz pomóc użytkownikowi np. przez telefon, że ma kliknąć w to coś tzn. w co? Kwadraciki, niby okno ze szprosami, flagę, może new-logo Microsoft – nie mam pojęcia, może ktoś mi doradzić? Może to logo powinno być takie jak w Windows 8?

 

Na marginesie, czy to coś Wam czegoś nie przypomina?

google

Kategorie:all, live, ogólne Tags:
  1. Gość
    29 Październik 2014 o 09:42

    Według mnie jest to zmiana na gorsze:
    1. Od 2 dni po prawej stronie pojawiła się reklama nowego serwisu msn. A ponoć miało ich nie być.
    2. Po przejściu do innej usługi Outlooka widoczne są jakieś dziwne kolory górnego paska tzn. u mnie np. w OndeDrive część w/w paska jest granatowa a reszta czarna, tak samo kalendarz i reszta aplikacji.
    3. Nie ma możliwości zmiany powyższego, dawniej można było ustawiać dowolny kolor paska dla każdej aplikacji. Obecnie zmieniać można pasek jedynie w Outlooku.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

