Strona główna > all, live, ogólne > Odchodzę i wracam, a tu zastanawiające zmiany!

Odchodzę i wracam, a tu zastanawiające zmiany!

2 Wrzesień 2010 Dodaj komentarz Go to comments

Odchodzę i wracam – to jak zaglądanie do kawiarni w której miło jest przebywać, ale co za dużo to też nie zdrowo…
To ciągle jest ta sama kawiarnia, jednak zaskakuje delikatną zmianą wnętrza

Jestem pod ogromnym wrażeniem i nie ukrywam drobnego samozadowolenia z poczynionych zmian na portalu.

Czytając, zaledwie moje trzy wcześniejsze posty🙂 można odnieść wrażenie, jakbym to ja był pomysłodawcą wdrożonych rozwiązań.

Nic mi jednak o tym nie wiadomo, bo i też nikt z Microsoft’u mnie o tym nie poinformował, że tak właśnie jest. Gdyby był jakikolwiek kontakt ze ich strony, pewnie człowiek tzn. ja miałby lepszą motywacje, aby coś więcej napisać – a tak mijają miesiące.
Często jest tak, że człowiek nie oczekuje nie wiadomo czego – wystarczyłby chociaż jakiś ping…!

Zatem wnioskując, takich osób jak ja, które mają takie same pomysły jest dużo więcej?

Jeżeli tak, to czy można mówić cokolwiek o pomysłach-prawach autorskich, skoro i tak znajdzie się wielokrotna ilość ludzi, która wymyśli to co ma być wymyślone!
Stąd też absurdalne zdają się być pozwy o naruszenie dziwnych patentów – np. głośno ostatnio „Współzałożyciel Microsoftu pozywa internetowych gigantów„.

P.S.
Mam nadzieję, że wdrożone tzw. hierarchiczne menu przypadnie użytkownikom do gustu – mi się podoba.

Tak wyglądało stare nierozwijalne menu (poza „Więcej”):

ja proponowałem:

i biorąc pod uwagę moje wywody i warunki mogłoby wyglądać tak:

a jest teraz tak:

i jest bardzo ładnie…

Pomijam już inne tematy typu „Wyrejestruj” i „Wyloguj”, „Osoby” i „Kontakty”…

Więcej o tym pisałem chociażby tutaj Zacznijmy od podstaw – menu główne (górne)

Kategorie:all, live, ogólne Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

