Witam!

6 Październik 2009 Dodaj komentarz Go to comments

Od długiego czas nie mogę się przekonać do usługi Messenger’a, może głównie dlatego, że nie jest popularny wśród moich znajomych!

Jednak czasami wracam do różnych tematów z różnym skutkiem, tym razem do rozbudowanego systemu usług WindowsLive.

Postanowiłem odwiedzić Windows Live, bo miedzy innymi brakowało mi elastycznego i rozbudowanego centralnego medium, synchronizującego dane komputera z telefonem. Posiadam smartphona (Omnia) z systemem Windows Mobile Pro 6.1 (6.5), którego traktuję właściwie jako ekstra testowy gadżet.
Usługa WindowsLive jest również na ów system.

Muszę przyznać, że Windows Live jest świetnym pomysłem koncepcyjnym i na tym zakończę swoją pochwałę.

W dalszych częściach mojego bloga raczej będę testować system i opisywać moje spostrzeżenia. Mam nadzieję, że może ktoś z Microsoft’u zauważy moje wywody🙂

Kategorie:all, ogólne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

